3 Aralık 2014 Çarşamba

NEY ÖĞRENİYORUM

Neyin Bölümleri



Ney üfleme asamalari


1) ilk Olarak ney tutuş şekli önemlidir. Neyi aşağıda ki Fotoğrafta Olduğu Gibi Gerekmektedir Tu Tu tutmak En.

bu dudak pozisyonudur.

2) Ney bu sekılde tutulduktan Sonra Yavaşça ıslık çalarak üflenmelidir ziyaretinde ses çıkartılmaya çalışılmalıdır.

3) Ses çıkartıldıktan Sonra notalara geçilir.



Notalar




























 notaların birde sesli biçimde seslendirilmesini görelim


4) Notalar kavrandıktan Sonra artık parça üflemeye geçilebilir.

Örnek Bir parça notaları gösterelim

Salati-Ümmiye
















Şimdide Örnek bir video Ile Salati-Ümmiye nasıl üflenir onu görelim




Şimdi sizde istediginiz Bir parçanın notalarını araştırıp yukarıda ki talimatlara Göre üflemeye çalışınız. bulduğunuz notaları yorum  Olarak Atabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Hep ney üflemek istemişimdir. Sanırım işime yarayacak bir blog.

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum şimdi yanıt gelir mi ama plastik neyle üflemeye başladım doğru sesi buldum ama şimdi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ve internet üzerinden öğrenmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil

yorumunuz başarıyla iletilmiştir.